PT-gruppe

PT-gruppe

– tren i gruppe og bli veiledet av en våre PTer innenfor et spesifikt tema. 

Tren i gruppe sammen med personlig trener!

Få en effektiv og lærerik treningsopplevelse sammen med inntil 6 andre likesinnede deltakere. 

Hva er PT-gruppe?

PT-gruppe er en serie med treningøkter i gruppe, ledet og skreddersydd av en av våre fagsterke personlige trenere (PT).

PT-gruppe passer perfekt for deg som ønsker å utvikle spesifikke ferdigheter innenfor et treningstema. Sammen med de andre deltakerne og din PT vil du kunne ta treningen din til et nytt nivå.

Dette får du:
  • Skreddersydd innhold og treningsprogram
  • Kombinasjon mellom teori og praksis - slik at du skal får maksimalt læringsutbytte
  • Tett oppfølging
image
Pris per økt:

Som medlem betaler du 150kr per økt, og alle øktene innenfor en PT-gruppe betales i sin helhet. 

Ikke-medlemmer må betale dagsbillett for adgang til treningssenteret i tillegg. 

PT-gruppene du kan velge mellom er:

PT-gruppene du kan velge mellom er:

Baseløft

Få innføring i baseløftene. Løft tyngre og tryggere med rett teknikk og fokus. 

Calisthenics

Utfordre deg selv – bli med på en leken og allsidig trening med egen kroppsvekt .

Løp bedre!

Forbedre løpeteknikken, få bedre utbytte av løpeøkten din og bli en bedre løper.

Rask & eksplosiv

Få bedre spenst og øk hurtigheten din. 

Styrketrening intro

Styrketrening for nybegynnere – kom i gang med styrketreningen og bli trygg i styrkerommet. 

Sunt kosthold

Råd til sunne og balanserte valg for å optimalisere treningseffekten din.

Mer informasjon om PT-gruppene:

Mer informasjon om PT-gruppene:

PT-gruppe innhold

Løp bedre!

Lyst til å bli en bedre løper eller få økt løpeglede?

  • Få en god innføring i teori knyttet til løping, intensitet og teknikk.
  • Du vil få gjennomføre gode og varierte løpeøkter sammen med PT, da tredemøllen vil bli flittig brukt i løpet av alle øktene.
  • Øktene vil ta utgangspunkt i treningsprogrammet som du får tilsendt for de 8 ukene.

I etterkant av PT-gruppen vil du kunne regulere intensitet og treningsvolum, utføre flere forskjellige treningsmetoder, som vil inspirere og optimalisere trening din.

Styrketrening intro

Lyst til å bli tryggere på styrketrening?

  • PT-gruppen er spesielt tilrettelagt for deg som er nybegynner når det kommer til styrketrening.
  • Du vil god innføring i en rekke styrkeøvelser og får muligheten til å teste ut ulike variasjoner av øvelsene underveis.
  • Treningsøktene vil foregå med og uten utstyr, og blir gjennomført i treningsarealet.  

Målet med PT-gruppen er å komme i gang med styrketreningen og bli trygg i strykerommet.

Olympiske løft

Lyst til å mestre olympiske løft?

  • Få god innføring i olympiske løft. Øvelsene er komplekse, utfordrende og teknikkbaserte – så det vil være fokus både på teori og teknikk underveis.
  • Du vil bli introdusert til gode oppvarmingsøvelser og mobilitetstrening, tilpasset deg og ditt utgangspunkt.
  • Individuell veiledning på egen teknikk underveis, samt testing av styrke før og etter PT-gruppen.
  • Øktene vil ta utgangspunkt i treningsprogrammet som du får tilsendt for de 8 ukene. 

Målet med PT-gruppen er at du skal kunne utføre olympiske løft på en trygg måte og med riktig teknikk. Du vil også få et treningsprogram som godt kan kombineres med dine andre treningsrutiner.

Funksjonell styrke

Lyst til å bli en stødigere og sterkere versjon av deg selv?

  • PT-gruppen passer deg som er aktiv og har trener regelmessig.
  • Du vil få en god innføring i mobilitet og forebyggende øvelser som fremmer funksjon og bevegelse. Fokuset underveis vil være på allsidighet og funksjonalitet.
  • Kjernemuskulaturen og balansen din vil bli utfordret i løpet av hver økt, samtidig som du får tett oppfølging av PT.
  • Treningen vil fungere som skadeforebyggende og kan godt kombineres med dine andre treningsrutiner.
  • Øktene vil ta utgangspunkt i treningsprogrammet som du får tilsendt for de 8 ukene. 

Målet med PT-gruppen er å øke bevissthet rundt kropp og funksjon, med høyt fokus på kjernemuskulatur og stabiliseringsøvelser. I tillegg vil du få inspirasjon til å trene mer allsidig og variert!

Rask & eksplosiv

Lyst til å løpe raskere og hoppe høyere?

  • Fokus på å utvikle dine spenst- og hurtighetsegenskaper.
  • Du vil få god innføring og ha mulighet til å teste ulike typer øvelser, slik at du blir trygg på både treningsform og teknikk.  
  • Tett oppfølging og veiledning av PT underveis.
  • Øktene vil ta utgangspunkt i treningsprogrammet som du får tilsendt for de 8 ukene.

Målet med PT-gruppen er fokusere på å forbedre de egenskapene som gjør at du oppnår bedre hurtighet og spenst. Dette er også en allsidig treningsform som godt kan kombineres med dine andre treningsrutiner.

Calisthenics

Lyst til å utfordre tyngdekraften?

  • Du vil få god innføring i den lekne og utfordrende treningsformen: Calisthenics.
  • Fokuset vil være på teknikk, bevegelighet og kroppskontroll. Og vanskelighetsgraden vil tilpasses ditt nivå.
  • Underveis vil du sette deg individuelle mål; enten om å mestre eller forbedre deg i en/flere øvelser.
  • Øktene vil ta utgangspunkt i treningsprogrammet som du får tilsendt for de 8 ukene.

Målet med PT-gruppen er at du skal utvikle deg i en eller flere øvelser med bruk av egen kroppsvekt. Dette er en leken treningsform – så i tillegg til å oppleve mestring, vil det også legges stor vekt på å ha det gøy!

Baseløft

Lyst til å utføre tunge løft med rett teknikk?

  • Du vil få grundig innføring i baseløftøvelsene knebøy, benkpress, markløft og skulderpress.
  • Du vil bli introdusert til gode oppvarmingsøvelser og mobilitetstrening, tilpasset deg og ditt utgangspunkt.
  • Individuell veiledning på egen teknikk underveis, samt testing av styrke før og etter PT-gruppen.
  • Øktene vil ta utgangspunkt i treningsprogrammet som du får tilsendt for de 8 ukene. 

Målet med PT-gruppen er at du skal utvikle deg i baseløftøvelsene, slik at du med trygghet og riktig teknikk kan løfte tungt på egenhånd.

Sunt kosthold

Hva vil det si å ha et sunt kosthold når du trener?

  • Lær om ernæring og kostholdsvaner som kan bidra til å optimalisere treningseffekten din.
  • Du får gode råd når det kommer til planlegging og innkjøp av mat, samt tilberedning av måltider.
  • I etterkant av PT-gruppen får du en oppsummering, oppskrifter og andre praktiske tips.

PT-gruppen ledes av en erfaren PT, og du får både en teoretisk og praktisk tilnærming til temaet.

Vis kart
Skjul kart

Filtrer kart